måndag 21 december 2009

Födelsedag idag :)

Idag fyller jag år, känner sig som en liten skoletös... hihi... men visst är det kul o fylla år!? Jag blev uppvaktad på sängen utav familjen, sång & paket. Fick 2 tärningar av Julia som hon gjort i slöjden, en budda ljushållare med teljus som jag spanat in lääänge :) Och så fick jag en resa till Budapest!!! Vilken underbar man jag har!!! Våra underbara vänner, Henrik & Jessica skall också med på den trippen, längtar redan!!

På jobbet fick jag ett prerentkort från Hår & Hudbolaget, funderar faktiskt på att gå till frissan där... istället för massage av Hilde.... tja, får väl se hur det blir med den saken!! Massage är ju så skönt....

Kvällen har jag tillbringat i Julias skola med skolavslutning... riktigt trevligt med sång i kyrkan!

Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar