måndag 28 december 2009

Måndagsmys med Frida

Idag har jag haft lite måndagsmys med min vän Frida. Frida och jag gick i samma klass på IHM och hon är en underbar vän. Vi har inte setts sedan vi tog vår examen i juni, heja oss vad duktiga vi var :)

Vi skulle träffats för lite fika och julshopping innan jul men dom planerna satte min chef käppar i hjulen för då jag blev kommenderad på tjänsteresa till Danmark just denna dagen... arghh... Men nu fick vi äääntligen till en fika dejt jag och Frida!! Jag tog tåget till Malmö och träffade Frida på gågatan och se där stod hon.... tjock om magen också minsann!! Vi bestämde oss för en fika, favorit i repris sedan skoltiden så blev det Espresso House.... en STOR chai latte.... hihi... skräll osså... det var minnen det!! Vi fikade och snackade EN hel del om allt som hänt sedan 6 månader tillbaka, mycket att ta igen! Efter fikan tog vi en tur och provade kläder och shoppade lite. Jag fyndade en klänning, 100:- på rea och så hade jag en bonuscheck på 50:-.... det bidde en billig klänning!! Gillar att shoppa billigt!! En riktigt mysig eftermiddag blev det!

Tack Frida för en mysig eftermiddag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar